WEDDING: HANAFI & ILINA

"Dan kahwinlah orang bujang (lelaki atau perempuan) dari kalangan kamu, dan orang yang salih dari hamba-hamba kamu, lelaki dan perempuan. Jika mereka miskin, Allah SWT akan memberikan kekayaan kepada mereka dari limpa kurnia-Nya, kerana Allah SWT Maha Luas (rahmat-Nya dan limpah kurnia-Nya), lagi Maha Mengetahui"

(Surah An-Nur 24:32)
 
Keunggulan Cinta
Sentuhan klasik
Senyum dan tawa
Cintamu mekar di hati
Genggam erat tanganku, sematkan di dalam hatimu
Kau satu-satunya
Dua insan sedang bercinta
A gift to the special one
Seperti udara yg ku hela kau selalu ada
Kawasan berbatu-batan juga boleh dijadikan latar belakang yang menarik
Gua cinta
Ku tetap setia
Pokok sawit yang ada 3, 4 batang ni pun gua henjut jer...
How do i live with out you?
Dua hati jadi satu bila kita bertemu
Laluan pejalan kaki pun gua henjut jer sebagai foreground
Selain menitik beratkan komposisi dan latar belakang, moment yang indah turut menjadi elemen penting ketika mengabadikan kenangan indah pengantin baharu
Ada ketika, props juga boleh dijadikan subjek utama
Sesi penggambaran outdoor kami lewat petang itu telah menginjak hingga ke waktu senja lalu saya tidak melepaskan peluang untuk merakam pasangan mempelai berlatar belakangkan senja nan merah
Saya menggunakan tona warna 'sephia' bagi mewujudkan kesan drama
 IKLAN: Kami menyediakan perkhidmatan fotografi, dengan pengkhususan kepada majlis perkahwinan, keraian, hari jadi, aqiqah dan majlis-majlis rasmi, sesuai dengan kemampuan dan keperluan anda. Harga boleh bincang maaaa.... Sila hubungi kami di sini.

No comments: