ROMANTIKA DI CYBERJAYA

Maka tersebutlah kisah kami menghabiskan waktu senggang kami di Cyberjaya.


Lebih spesifik lagi, di Cyberview Lodge Resort & Spa.

Objektifnya di sini adalah bagi menghuru-harakan lagi majlis sambutan hari keluarga peringkat opis yang diadakan di sini. Tak tidur pon. Datang untuk makan jer.

Setelah membuncitkan perut dengan segala jenis makanan yang enak dan lazat, kami berlegar-legar di sekitar resort bagi merakamkan kenangan terindah, bukti kehadiran kami di sini. Maklumlah, first time. Jangok sikit lah. Landskap dia cantik dengan pepohon rendang yang menghijau serta deruan air terjun dari kolam, terasa diri umpama berada di dalam hutan. Sesuai bangat kalau nak buat wedding photography.

Takde nak cerita apa sangat pasal Cyberview neh. Jalan-jalan... lepak-lepak... buat sesi fotografi syok sendiri... Let the pictures tell you the story.

Gambar2 ini diambil sendiri yer, tanpa bantuan pihak ketiga, keempat atau kelima. Sindri berlakon, sindri jadi model, sindri jadi tukang gambar. Macam orang kampung aku cakap - "self potrait".

Anyway, kalau ada sapa2 nak guna model untuk busana muslimah ke, pakaian kanak2 ke, pelakon iklan ke, boleh lah menghubungi saya selaku manager diorang untuk tempahan. Harga talak mahal... boleh bincang maaaa! Huahuahua!

















IKLAN: Kami menyediakan perkhidmatan fotografi, dengan pengkhususan kepada majlis perkahwinan, keraian, hari jadi, aqiqah dan majlis-majlis rasmi, sesuai dengan kemampuan dan keperluan anda. Harga boleh bincang maaaa.... Sila hubungi kami di sini.

No comments: