IN PERSON: ANUAR ZAIN


Some might say he is charming, pretty handsome, good looking and sexy. Penampilan pun kemas dan smart jer. With a wonderful voice, he got a package to be an entertainer who could drive the woman out there to be crazy, lupa diri, histeria and lupa suami. 

Lelaki ini bernama Shahrul Anuar Zain yang menjadi kegilaan segala jenis wanita di bumi Malaysia ini, daripada anak dara hinggalah ke makcik tua. 

Namun semua yang indah itu hanya dilihat di depan kamera sahaja. Apa yang berlaku dibelakang kamera tiada siapa yang tahu. Maaf... saya selalu sahaja skeptikal terhadap golongan artis. Tapi saya percaya Anuar Zain tidaklah seburuk yang disangka. Masih ada norma-norma suci memandangkan beliau tidaklah terlalu seksi lagi kontroversi hingga sanggup berpeluk-pelukan dengan artis wanita lain sambil menayang bulu dada di kolam mandi. Saya fikir tidak ada sebab saya tak pernah jumpa. Saya juga sudah sangat lama tidak menatap URTV, Media Hiburan atau Mangga.

But I just wonder, at the age of 40 (tak sure sangat, tapi rasanya around that lah), dia ni jenis manusia yang tidak kahwin-kahwin lagi. Nak kata tak laku memang imposibble lah. Orang macam dia ni, sekali petik bersusun-susun orang que siap ambik nombor lagi tawww.

Anyway, from the deep of my heart, I am not the Anuar Zain fan nor his songs. Jauh tersasar dari jiwa saya yang rock. Artikel ini sekadar memancing wanita-wanita diluar sana untuk menjengah ke laman blog saya hahahaha boleh gitu?

Copyright control: Photo captured during PNB Annual Dinner held at KL Convention Center on May 2011. 


IKLAN: Kami menyediakan perkhidmatan fotografi, dengan pengkhususan kepada majlis perkahwinan, keraian, hari jadi, aqiqah dan majlis-majlis rasmi, sesuai dengan kemampuan dan keperluan anda. Harga boleh bincang maaaa.... Sila hubungi kami di sini.


1 comment:

Nai @ TPJ said...

Terpancing, yep.